Pasirinkus pristatymą per DPD kurjerių tarnybą, kurjeris informuos skambučiu arba SMS pranešimu prieš pristatydamas siuntą.
Pasirinkus pristatymą į Omniva siuntų savitarnos terminalus, gausite SMS pranešimą su nurodyta informacija siuntos atsiėmimui.
Pasirinkus DPD kurjerių tarnybą:
Pasirinkus Omniva siuntų savitarnos terminalą:
Adresą galite pakeisti informuodami DPD kurjerį, kuris susisieks su Jumis pristatymo dieną, arba DPD klientų aptarnavimo skyrių tel. 8 5 210 6777;
Išsiųstoms siuntoms, pristatomoms į Omniva siuntų savitarnos terminalus adreso keitimo galimybės nėra.
Vykdant pristatymą per DPD kurjerį, siuntų pristatymą galima atidėti iki 7 dienų (jos saugomos DPD terminale). Dėl tikslesnės informacijos prašome kreiptis į NoSize klientų aptarnavimo skyrių. Neatsiimta siunta grįžta Pardavėjui.
Pasirinkus užsakymo pristatymą į Omniva siuntų savitarnos terminalą pristatymo atidėjimo galimybės nėra. Omniva terminale siunta saugoma 7 dienas. Likus kelioms dienos iki saugojimo termino pabaigos išsiunčiama priminimo SMS žinutė. Jeigu neatsiimate siuntos per visą saugojimo terminą, siunta grąžinama atgal Pardavėjui.
Jei klientas neatsiima prekės per nustatytą terminą, prekė klientui nepristatoma, ji yra grąžinama Pardavėjui. Pardavėjui raštu pareikalavus, klientas privalo atlyginti visus tiesioginius Pardavėjo patirtus nuostolius, susijusius su prekės pristatymu bei grąžinimu Pardavėjui.
Prekių neatsiėmimas, iš anksto apie tai raštu neinformavus Pardavėjo, yra laikomas piktnaudžiavimu ir Pardavėjas gali reikalauti transportavimo išlaidų padengimo. Pirkėjas praranda galimybę mokėti grynaisiais pinigais ir visus būsimus užsakymus turės apmokėti iš anksto pavedimu.