I. Pirkimo sąlygos
1. Bendrosios nuostatos.
1.1. Šios prekių pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) yra Šalims privalomas teisinis
dokumentas, kuris nustato Pirkėjo ir Pardavėjo teises, pareigas ir atsakomybę Pirkėjui įsigyjant prekes
el. parduotuvėje.
1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti taisykles, atsižvelgdamas į
teisės aktų nustatytus reikalavimus. Pirkėjas informuojamas el. parduotuvės tinklalapyje. Pirkėjui
apsiperkant el. parduotuvėje taikomos Taisyklės, galiojančios užsakymo pateikimo metu.
1.3. Pirkti el. parduotuvėje turi teisę:
1.3.1. veiksnūs fiziniai asmenys, t.y., asmenys sulaukę pilnametystės, kurių veiksnumas nėra apribotas
teismo tvarka;
1.3.2. nepilnamečiai nuo 14 iki 18 metų amžiaus, tik turėdami tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus
tuos atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis;
1.3.3. juridiniai asmenys;
1.3.4. visų aukščiau nurodytų asmenų įgaliotieji atstovai.
1.4. Pardavėjas, patvirtindamas taisykles, taip pat garantuoja, kad, remiantis taisyklių 1.3. punktu,
Pirkėjas turi teisę pirkti prekes el. parduotuvėje.
1.5. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas el. parduotuvėje
suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs atsiskaitymo būdą ir susipažinęs su
Pardavėjo taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“ (žr. 5 punktą „Prekių užsakymas,
kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai“).
1.6. Kiekviena sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra saugoma el. parduotuvėje.
2. Asmens duomenų apsauga.
2.1. Užsisakyti prekes el. parduotuvėje Pirkėjas gali:
2.1.1. užsiregistruodamas šioje el. parduotuvėje – įvesdamas registracijoje prašomus duomenis;
2.1.2. nesiregistruodamas šioje el. parduotuvėje.
2.2. Pirkėjas, užsakydamas prekes 2.1. taisyklių punkte numatytais būdais, atitinkamuose Pardavėjo
pateikiamuose informacijos laukuose turi nurodyti prekių užsakymo tinkamam įvykdymui būtinus
Pirkėjo asmens duomenis: vardą, pavardę, prekių pristatymo adresą, telefono numerį ir el. pašto
adresą.
2.3. Patvirtindamas šias taisykles Pirkėjas sutinka, jog 2.2. punkte pateikti Pirkėjo asmens duomenys
būtų tvarkomi prekių ir paslaugų pardavimo el. parduotuvėje, Pardavėjo veiklos analizės ir tiesioginės
rinkodaros tikslais.
2.4. Sutikdamas, kad Pirkėjo asmens duomenys būtų tvarkomi prekių ir paslaugų pardavimo Pardavėjo
el. parduotuvėje tikslu, Pirkėjas taip pat sutinka, kad Pirkėjo nurodytu el. pašto adresu ir telefono
numeriu būtų siunčiami informaciniai pranešimai, būtini prekių užsakymui įvykdyti.
2.5. Pirkėjas, užsiregistruodamas el. parduotuvėje bei užsakydamas prekes, įsipareigoja saugoti ir
niekam neatskleisti prisijungimo duomenų.
3. Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai.
3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes el. parduotuvėje šių Taisyklių ir kitose šios el. parduotuvės
informacijos skiltyse nustatyta tvarka.
3.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties su el. parduotuve, pranešdamas
Pardavėjui apie tai raštu (el. paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį) ne
vėliau kaip per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo daikto pristatymo dienos.
3.4. Pirkėjas įsipareigoja priimti užsakytas prekes ir už jas bei jų pristatymą sumokėti sutartą kainą.
3.5. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos
atnaujinti.
3.6. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Jei Pirkėjas
praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją skyriuje
„Kontaktai“ nurodytomis susisiekimo priemonėmis.
3.7. Pirkėjas, naudodamasis el. parduotuve, sutinka su šiomis pirkimo - pardavimo Taisyklėmis ir
įsipareigoja jų laikytis bei nepažeisti LR teisės aktų.
4. Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai.
4.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis el. parduotuvės
teikiamomis paslaugomis.
4.2. Jei Pirkėjas bando pakenkti Pardavėjo el. parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia
savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti Pirkėjo
galimybę naudotis el. parduotuve arba išskirtiniais atvejais panaikinti Pirkėjo registraciją.
4.3. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į Pirkėjo priklausančią asmeninę informaciją,
nurodytą el. parduotuvės registracijos formoje.
4.4. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu.
4.5. Pardavėjas įsipareigoja į Pirkėjo jam pateikiamus pranešimus, klausymus bei prašymus atsakymą
pateikti per 48 valandas nuo pranešimo gavimo.
5. Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai.
5.1. El. parduotuvėje Pirkėjas gali pirkti visą parą, 7 dienas per savaitę.
5.2. Sutartis pradeda galioti nuo to momento, kai Pirkėjas paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“,
o gavęs užsakymą Pardavėjas jį patvirtina – atsiunčia patvirtinimo laišką Pirkėjo nurodytu el. paštu.
5.3. Prekių kainos el. parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais, įskaitant PVM.
5.4. Pirkėjas atsiskaito už prekes vienu iš šių būdų:
5.4.1. atsiskaitymas naudojantis el. bankininkyste – tai išankstinis apmokėjimas pasinaudojant Pirkėjo
naudojama el. bankininkystės sistema. Pirkėjas, norėdamas pasinaudoti šia atsiskaitymo forma, turi
būti pasirašęs el. bankininkystės sutartį su vienu iš žemiau nurodytų bankų: SEB bankas; AB
„Swedbank“; „DNB Nord“ bankas; „Parex“ bankas; „Ūkio bankas“; „Danske“ bankas; „Nordea“ bankas;
bankas „Snoras“. Pinigus Pirkėjas perveda į el. parduotuvės atsiskaitomąją sąskaitą. Atsakomybė už
duomenų saugumą šiuo atveju tenka atitinkamam bankui, kadangi visos piniginės operacijos vyksta
banko el. bankininkystės sistemoje.
5.4.2. Atsiskaitymas banko pavedimu – tai išankstinis atsiskaitymas, kai Pirkėjas, atsispausdinęs
užsakymą ir nuėjęs į artimiausią banko skyrių, perveda pinigus į el. parduotuvės banko sąskaitą.
5.5. Pirkėjas įsipareigoja už prekes sumokėti nedelsiant. Tik gavus apmokėjimą už prekes pradedamas
formuoti prekių siuntinys ir pradedamas skaičiuoti prekių pristatymo terminas.
6. Prekių pristatymas.
6.1. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių
pristatymo vietą.
6.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o
prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių
pristatymo netinkamam subjektui.
6.3. Prekes pristato Pardavėjas arba Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris).
6.4. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie
terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių,
o Pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais
prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju
Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.
6.5. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą,
jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo
Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
6.6. Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama
sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba
netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.
6.7. Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio
pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių
pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra
atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais,
kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.
6.8. Prekių pristatymo kaina priklauso nuo Pirkėjo pasirinkto prekių pristatymo būdo. Su pristatymo
kaina Pirkėjas yra supažindinamas iki pirkimo sutarties sudarymo.
7. Prekių kokybės, garantijos.
7.1. Kiekvienos el. parduotuvėje parduodamos prekės duomenys bendrai nurodomi prie kiekvienos
prekės esančiame prekės aprašyme.
7.2. Pardavėjas neatsako už tai, kad el. parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais
parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio
ypatybių.
7.3. Visoms el. parduotuvėje parduodamoms prekėms galioja įstatymu numatyta 2 metų kokybės
garantija.
7.4. Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims suteikia tam tikrą laiką galiojančią komercinę kokybės
garantiją, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodomos tokių prekių aprašymuose.
8. Prekių grąžinimas ir keitimas.
8.1. Prekių keitimo ir grąžinimas atliekamas vadovaujantis Europos Parlamento ir Tarybos direktyva
2011/83/EU dėl vartotojų apsaugos, susijusios su nuotolinės prekybos sutartimis bei Lietuvos
Respublikos civilinio kodekso 6.228(10) ir 6.228(11) straipsniais. Pinigai už grąžintas prekes visais
atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą. Remiantis šiame punkte nurodytais teisės aktais
Pirkėjas per 14 kalendorinių dienų po prekių perdavimo Pirkėjui dienos turi teisę grąžinti el.
parduotuvėje įsigytą prekę (-es) bei atgauti už ją (-as) sumokėtus pinigus arba pakeisti prekę (-es)
kitais analogiškais kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo daiktais.
8.2. Pirkėjui keičiant ar grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
8.2.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju,
kai grąžinama nekokybiška prekė);
8.2.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
8.2.3. prekė turi būti nedėvėta, nenaudota, nesugadinta, nepraradusi vertės ir prekinės išvaizdos
(nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai
grąžinama nekokybiška prekė);
8.2.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
8.2.5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą ar jo kopiją.
8.3. Kokybiškų prekių keitimas ir grąžinimas.
8.3.1. Norėdamas pasinaudoti teise grąžinti kokybišką prekę, Pirkėjas privalo informuoti Pardavėją
apie savo sprendimą nedviprasmišką pareiškimą elektroniniu laišku adresu info@nosize.lt. Pirkėjas gali
pasinaudoti pridedama pavyzdine forma, tačiau tai nėra privaloma. Kartu su laišku Pirkėjas privalo
pateikti grąžinamos prekės (-ių) nuotraukas, kuriose aiškiai matoma Prekės išvaizda ir pirkimą el.
Parduotuvėje įrodantį užsakymo numerį.
Neprivaloma pavyzdinė sutarties atsisakymo forma
Aš, (vardas, pavardė) šiuo dokumentu pranešu, kad aš atsisakau savo sutarties:
dėl šių prekių pardavimo: (išvardinkite prekes)
užsakytų (-os) (data)*/gautų (-os) (data)*: (nurodykite data)
Vartotojo (-ų) vardas, pavardė:
Vartotojo (-ų) adresas:
Vartotojo (-ų) parašas tik tuomet, jeigu ši forma pateikiama popieriuje:
Data
________________________________
* Ištrinkite, ko nereikia.
8.3.2. Pirkėjas, norėdamas pakeisti kokybišką prekę (-es) kitais analogiškais kitokių matmenų, formos,
spalvos, modelio ar komplektiškumo daiktais, privalo informuoti Pardavėją apie savo sprendimą
nedviprasmišką pareiškimą elektroniniu laišku adresu info@nosize.lt. Kartu su laišku Pirkėjas privalo
pateikti keičiamos prekės (-ių) nuotraukas, kuriose aiškiai matoma Prekės išvaizda ir pirkimą el.
Parduotuvėje įrodantį užsakymo numerį.
8.3.3. Pardavėjas, gavęs keičiamą ar grąžinamą prekę, per 14 dienų įsipareigoja informuoti Pirkėją, ar
prekė atitiko keitimo/grąžinimo kriterijus. Jei keičiama/grąžinama prekė atitinka šiuos kriterijus,
Pardavėjas įsipareigoja pakeisti prekę arba grąžinti už ją sumokėtus pinigus ir pateikti adresą, kuriuo
Pirkėjas turi grąžinti prekę(-es).
8.4. Nekokybiškų prekių grąžinimas.
8.4.1. Norėdamas grąžinti netinkamos kokybės prekę(-es), Pirkėjas gali tai padaryti per 14 dienų nuo
Prekių pristatymo informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis,
nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.
8.4.2. Gavęs Pirkėjo skundą dėl nekokybiškos ar aprašymo neatitinkančios prekės, Pardavėjas
įsipareigoja į jį atsakyti per 5 darbo dienas ir, jei priimamas sprendimas priimti grąžinamą prekę,
pateikti adresą, kuriuo Pirkėjas turi grąžinti prekę(-es). Prekės išsiuntimas ne Pardavėjo nurodytu
adresu yra laikomas netinkamu ir prekė laikoma esančia pas Pirkėją iki tol, kol ji pristatoma Pardavėjo
nurodytu adresu.
8.5. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo keičiamų ar grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 8.2 - 8.4
straipsniuose nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
8.6. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes
ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis ar, Pirkėjui pageidaujant, grąžinti Pirkėjo sumokėtą
kainą ar, Pirkėjui pasirinkus kokybės trūkumų turinčią prekę pasilikti, grąžinti kainos dalį.
8.7. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma,
įskaitant vartotojo apmokėtas prekių pristatymo išlaidas, išskyrus papildomas išlaidas, kylančias
Pirkėjui pasirinkus kitą pristatymo būdą, nei pigiausias Pardavėjo siūlomas standartinio pristatymo
būdas.
9. Pirkėjo ir pardavėjo atsakomybė.
9.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už Pirkėjo pateikiamų asmens duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas
nepateikia tikslių asmens duomenų registracijos formoje, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius
padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo.
9.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis šia el. parduotuve.
9.3. Užsiregistravęs Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims.
Jei el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie el.
parduotuvės naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laikome Pirkėju.
9.4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog
Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir Pirkėjo įsipareigojimus, nesusipažino su
šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
9.5. Jei Pardavėjo el. parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų el.
tinklalapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklapių
neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja.
9.6. Atsiradus žalai, kaltoji Šalis atlygina kitai Šaliai tiesioginius nuostolius.
10. Rinkodara ir informacija.
10.1. Pardavėjas savo nuožiūra gali inicijuoti el. parduotuvėje įvairias akcijas.
10.2. Pardavėjas turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, pakeisti akcijų sąlygas, taip pat jas
panaikinti. Bet koks akcijų sąlygų ir tvarkos pakeitimas ar panaikinimas galioja tik į priekį, t.y. nuo jų
atlikimo momento.
10.3. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje nurodytomis susisiekimo
priemonėmis.
10.4. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo el. parduotuvės skyriuje „Kontaktai“
nurodytais telefonais ir el. pašto adresais.
10.5. Pardavėjas neatsako jei Pirkėjas negauna siunčiamų informacinių ar patvirtinančių pranešimų dėl
internetinio ryšio, elektroninio pašto paslaugų tiekėjų tinklų sutrikimų.
11. Baigiamosios nuostatos.
11.1. Šios prekių pirkimo – pardavimo Taisyklės sudarytos vadovaujantis LR įstatymais ir teisės aktais.
11.2. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti,
ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.
11.3. Jeigu Pirkėjas nėra patenkintas galutiniu Pardavėjo atsakymu, dėl vartojimo ginčų neteisminio
sprendimo, prašymą ar skundą gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (adresas
Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, Lietuva, elektroniniu paštu: tarnyba@vvtat.lt, telefonu: (8 5) 262 6751,
interneto svetainėje: www.vvtat.lt, taip pat jos teritoriniuose padaliniuose apskrityse) ar užpildyti
prašymo formą EGS platformoje: http://ec.europa.eu/odr/.
II. Keitimas ir grąžinimas
Kokybiškų prekių keitimas ir grąžinimas
Rūpinamės savo klientų sveikata ir gerove, todėl užduodame sau klausimą – “Ar norėtume įsigyti
apatinį trikotažą, kurį jau dėvėjo kitas žmogus?”
Mūsų atsakymas – ne. Todėl kokybiškas prekes leidžiame grąžinti ar pakeisti kitomis tik tais atvejais,
kai jos yra nedėvėtos ir nesuteptos, nepraradusios savo formos ir išsaugotos visos ant prekių esančios
etiketės – kitaip tariant, kai prekės atrodo taip, kaip jos atrodytų parduotuvėje. Taip pat pripažįstame,
kaip svarbu formuojantiems drabužiams tinkamas jų tamprumas bei forma ir todėl nenorime Jums
siūlyti įsigyti jau valytų, formą praradusių, iš antrų rankų perėjusių apatinių.
Gerbiame Jus ir garantuojame, jog pirkdami mūsų siūlomas prekes galite būti užtikrinti jų saugumu ir
kokybe. Mūsų tikslas – Jūsų pasitikėjimas savimi ir Jūsų užtikrintumas, jog ką tik įsigytas drabužis
netaps nemalonių problemų priežastimi.
Nekokybiškų prekių keitimas ir grąžinimas
Tuo atveju, jeigu įsigyta prekė yra nekokybiška, Jūs turite teisę savo pasirinkimu reikalauti:
- pakeisti netinkamos kokybės prekę analogiška tinkamos kokybės preke;
- atitinkamai sumažinti prekės kainą;
- per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus arba atlyginti Jums prekės
trūkumų pašalinimo išlaidas;
- grąžinti sumokėtus pinigus ir vienašališkai nutraukti sutartį.
Apie nekokybiškos prekės keitimą ar grąžinimą prašome informuoti el. laišku info@nosize.lt (nuo 10.00
iki 18.00 val. darbo dienomis). Prašome išsaugoti pirkimą patvirtinantį dokumentą ar jo kopiją.
Prekės gali būti grąžinamos tik adresu, kurį Jums nurodys Pardavėjas. Nesilaikant šios taisyklės
išsiųstos prekės nėra laikomos perduotomis Pardavėjui.
Tiek kokybiškos, tiek nekokybiškos prekės grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.